Primaria comunei Lumina, judetul Constanta, organizeaza in data de 22 aprilie 2020 (ora 10.00 – proba scrisa) si 24 aprilie 2020 (ora 10.00 – proba interviu), concursul de recrutare pentru urmatoarele functii publice de executie temporar vacante:
1 post – Functie publica de executie – Inspector,clasa I,grad profesional asistent –Compartiment Centru Informare Cetateni si Secretariat
Conditii de participare :
-candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 465 din OUG 57 / 2019 privind Codul Administrativ;
-Studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor administrative, economice, juridice, stiinte ale comunicarii, relatii internationale si studii europene;
-vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minim 1 an
BIBLIOGRAFIE COMPARTIMENT CENTRU INFORMARE CETATENI SI SECRETARIAT
- Constitutia Romaniei, republicata
- OUG nr.57/2019 privind Codul Administrativ
- Ordonanţa Guvernului nr. 33/2002 privind reglementarea eliberării certificatelor şi adeverinţelor de către autorităţile publice locale şi centrale, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare;
- Hotărârea nr. 123/2002 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public;
- Legea nr. 16/1996 – legea Arhivelor Naţionale, actualizată.
Dosarele se vor depune la sediul Primariei comunei Lumina, in intervalul de timp 13.04.2020 – 20.04.2020.
Relatii suplimentare despre continutul dosarului si bibliografie se pot obtine de la sediul instituiei sau la tel.0241/251828 (int.14).Persoana de contact: Calin Doinita – Compartiment Resurse Umane.”
În vederea participării la concurs, candidaţii depun dosarul de concurs, care va conţine în mod obligatoriu:
a)formularul de înscriere;
b)curriculum vitae, modelul comun european;
c)copia actului de identitate;
d)copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e)copie a diplomei de master sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz;
f)copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
g)copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
h)copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare pentru efort fizic, în cazul funcţiilor publice pentru a căror ocupare este necesară îndeplinirea unor condiţii specifice care implică efort fizic şi se testează prin probă suplimentară;
i)cazierul judiciar;
j)declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste calitatea sau lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia.
Actele in copie vor fi insotite de documentele originale.