„Serviciul Local de Salubrizare Lumina”, organizează in data de 04 septembrie.2024 (ora 10:00 – proba scrisa) si 06 sptembrie 2024 (ora 10:00-proba interviu), concursul de recrutare pentru urmatoarele funcții contractuale de execuție vacante pe durată nedeterminată:
1. POST INSPECTOR DEBUTANT – 1 post
Condiţii generale: cele prevăzute de art.15 din H.G. nr. 1336 / 2022 cu modificările si completările de art.542 alin.1 si 2 in OUG nr.57/2019 cu modificările si completările ulterioare
Condiții specifice privind ocuparea postului:
1.Studii de specialitate: studii universitare cu diplomă de licenta
2.Perfectionări(specializări):adeverintă / certificat cursuri calificare
3.Vechimea in muncă necesară ocupării postului: nu
4.Disponibilitate privind programul de lucru
• Bibliografie inspector – serviciul de salubrizare
1. Legea nr. 101/2006 a serviciului de salubrizare a localităţilor publicată în Monitorul Oficial nr. 393 din 8.5.2006 Actualizata prin: Ordonanţă de urgenţă nr. 92/2007 – pentru modificarea şi completarea Legii serviciului de salubrizare a localităţilor nr. 101/2006 06 noiembrie 2008 Monitorul Oficial 671/2007
2. Legea nr. 52 din 3 martie 2023 pentru completarea alin. (1) al art. 139 din Legea nr. 53/2003 – Codul muncii
3. Ordinul președintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice nr. 201 din 10 martie 2023 pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru activităţile de salubrizare, precum şi de calculare a tarifelor/taxelor distincte pentru gestionarea deşeurilor şi a taxelor de salubrizare, aprobate prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice nr. 640/2022
4. Ordinul președintelui A.N.R.S.C. nr. 100 din 2023 pentru aprobarea Regulamentului privind acordarea licențelor în domeniul serviciilor de utilități publice aflate în sfera de reglementare a A.N.R.S.C.
• Tematica inspector
1. Legea 101/2006 de la art.1 la art.70
2. Legea 52/2023-integral
3. Ordinul președintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice nr. 201 din 10 martie 2023-integral
4. Ordinul președintelui A.N.R.S.C. nr. 100 din 2023-integral
Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs care va conţine următoarele documente:
a)formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2;
b)copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c)copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d)copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e)copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f)certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g)adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h)certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i)curriculum vitae, model comun european.
2. POST OPERATOR INTRODUCERE VALIDARE DATE DEBUTANT- 1 post
Condiţii generale: cele prevăzute de art.15 din H.G. nr. 1336 / 2022 cu modificările si completările de art.542 alin.1 si 2 in OUG nr.57/2019 cu modificările si completările ulterioare
Condiții specifice privind ocuparea postului:
1.Studii de specialitate: studii universitare cu diplomă de licenta
2.Perfectionări(specializări):adeverintă / certificat cursuri calificare
3.Vechimea in muncă necesară ocupării postului: nu
4.Disponibilitate privind programul de lucru
• Bibliografie operator introducere validare date – serviciul de salubrizare
1. Legea 101/2006 a serviciului de salubrizare a localităţilor publicată în Monitorul Oficial nr. 393 din 8.5.2006 Actualizata prin: Ordonanţă de urgenţă nr. 92/2007 – pentru modificarea şi completarea Legii serviciului de salubrizare a localităţilor nr. 101/2006 06 noiembrie 2008 Monitorul Oficial 671/2007
2. Legea nr. 52 din 3 martie 2023 pentru completarea alin. (1) al art. 139 din Legea nr. 53/2003 – Codul muncii
3. Ordinul președintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice nr. 201 din 10 martie 2023 pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru activităţile de salubrizare, precum şi de calculare a tarifelor/taxelor distincte pentru gestionarea deşeurilor şi a taxelor de salubrizare, aprobate prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice nr. 640/2022
4. Ordinul președintelui A.N.R.S.C. nr. 100 din 2023 pentru aprobarea Regulamentului privind acordarea licențelor în domeniul serviciilor de utilități publice aflate în sfera de reglementare a A.N.R.S.C.
• Tematica operator introducere validare date
1. Legea 101/2006 de la art.1 la art.70
2. Legea 52/2023-integral
3. Ordinul președintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice nr. 201 din 10 martie 2023-integral
4. Ordinul președintelui A.N.R.S.C. nr. 100 din 2023-integral
Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs care va conţine următoarele documente:
a)formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2;
b)copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c)copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d)copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e)copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f)certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g)adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h)certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i)curriculum vitae, model comun european.
3. POST MUNCITOR NECALIFICAT- 4 posturi
Condiţii generale: cele prevăzute de art.15 din H.G. nr. 1336 / 2022 cu modificările si completările de art.542 alin.1 si 2 in OUG nr.57/2019 cu modificările si completările ulterioare
Condiții specifice privind ocuparea postului:
1.Studii de specialitate: studii gimnaziale
2.Perfectionări(specializări): nu este cazul
3.Vechimea in muncă necesară ocupării postului: nu este cazul
4.Disponibilitate privind programul de lucru in conditii vatamatoare
• Bibliografie inspector – lucrator salubrizare
1. Legea nr. 52 din 3 martie 2023 pentru completarea alin. (1) al art. 139 din Legea nr. 53/2003 si Codul muncii
• Tematica operator introducere validare date
1. Legea 101/2006 de la art.1 , art.2, art.3
Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs care va conţine următoarele documente:
a)formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2;
b)copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c)copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d)copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e)copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f)certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g)adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h)certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i)curriculum vitae, model comun european.
Actele vor fi prezentate si in original in vederea verificării conformitații copiilor cu acestea.
Durata normala a timpului de lucru este de 8 ore/zi, 40 ore/ saptamina.
Concursul va avea loc la sediul Unitatii Adiministrativ-Teritoriale Lumina: Comuna Lumina, Sat Lumina, str.Mare, nr.170
Depunere dosare:
-perioada de depunere a dosarelor 12.08.2024 – 26.08.2024, intre ora 8:00-12:00.
-perioada selectie dosare concurs: in termen de maximum 2 zile lucratoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.
-perioada de contestație: in termen de cel mult 24 ore de la afisării rezultatului selecției dosarelor.
-perioada solutionare contestație la selecție :in termen de maximum 24 ore de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.
Facem precizarea ca postul se incadreaza la art.IV,alin.1,lit.a din OUG 34/2023 privind unele masuri fiscal-bugetare, prorogarea unor termene, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative si in art.VII, ali.2, lit.a din OUG 115/2023.
Relatii suplimentare despre continuțul dosarului si a bibliografiei se pot obține:
-site-ul Primăriei : www.primaria-lumina.ro – Secțiunea Concursuri;
– de la sediul instituției – avizier sau la tel. 0762/247805. Persoana de contact: ,,Nita Roxana”
ACTUALIZĂRI
REZULTATE SELECTIE DOSARE
REZULTATE PROBA SCRISA
REZULTATE PROBA INTERVIU
REZULTATE FINALE
REZULTATE PROBA SCRISA MUNCITOR NECALIFICAT