„Serviciul Local de Salubrizare Lumina”, organizează in data de 10.octombrie.2024 (ora 10:00 – proba scrisa) si 14.octombrie.2024 (ora 10:00-proba interviu), concursul de recrutare pentru urmatoarele funcții contractuale de execuție vacante pe durată nedeterminată:

  1. POST INSPECTOR – 1 post

Condiţii generale: cele prevăzute de art.15 din H.G. nr. 1336 / 2022  cu modificările si completările de art. 542 alin.1 si 2 in OUG nr.57/2019 cu modificările si completările ulterioare

Condiții specifice privind ocuparea postului:

1.Studii de specialitate: studii universitare cu diplomă de licenta;

2.Perfectionări(specializări): adeverintă / certificat cursuri calificare ;

3.Vechimea in muncă necesară ocupării postului: nu este necesara;

4.Disponibilitate privind programul de lucru.

 

  • Bibliografie inspector – serviciul de salubrizare
  1. Legea nr. 101/2006 a serviciului de salubrizare a localităţilor publicată în Monitorul Oficial nr. 393 din 8.5.2006 Actualizata prin: Ordonanţă de urgenţă nr. 92/2007 – pentru modificarea şi completarea Legii serviciului de salubrizare a localităţilor nr. 101/2006 06 noiembrie 2008 Monitorul Oficial 671/2007;
  2. Ordinul președintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice 640/2022 privind aprobarea Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru activitățile de salubrizare, precum și de calculare a tarifelor/taxelor distincte pentru gestionarea deșeurilor și a taxelor de salubrizare;
  3. Ordinul președinteluiN.R.S.C. nr. 100 din 2023 pentru aprobarea Regulamentului privind acordarea licențelor în domeniul serviciilor de utilități publice aflate în sfera de reglementare a A.N.R.S.C.
  • Tematica inspector
  1. Legea 101/2006 de la art.1 la art.70;
  2. Ordinul președintelui Autorităţii Naţionale de .640/2022 –integral;
  3. Ordinul președinteluiN.R.S.C. nr. 100 din 2023-integral.

Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs care va conţine următoarele documente:

a)formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2;

b)copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;

c)copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;

d)copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;

e)copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f)certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g)adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;

h)certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;

i)curriculum vitae, model comun european.

 

Actele vor fi prezentate si in  original in vederea verificării conformitații copiilor cu acestea.

 

Durata normala a timpului de lucru este de 8 ore/zi, 40 ore/ saptamina.

Concursul va avea loc la sediul Unitatii Adiministrativ-Teritoriale Lumina: Comuna Lumina, Sat Lumina,  str.Mare, nr.170

Depunere dosare:

 -perioada de depunere a dosarelor 18.09.2024 – 26.09.2024, intre ora 8:00-12:00.

-perioada selectie dosare concurs: in termen de maximum 2 zile lucratoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.

-perioada de contestație: in termen de cel mult 24 ore de la afisării rezultatului selecției dosarelor.

-perioada solutionare contestație la selecție :in termen de maximum 24 ore de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

Facem precizarea ca postul se incadreaza la art.IV,alin.1,lit.a din OUG 34/2023 privind unele masuri fiscal-bugetare, prorogarea unor termene, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative si in art.VII, ali.2, lit.a din OUG 115/2023.

 

Relatii suplimentare despre continuțul dosarului si a bibliografiei se pot  obține:

-site-ul Primăriei : www.primaria-lumina.ro – Secțiunea Concursuri;

– de la sediul instituției  – avizier sau la tel. 0762/247805. Persoana de contact: ,,Nita Roxana”

 

SEF SERVICIU,

Roxana NITA

DOCUMENTE ATASATE