Primăria comunei Lumina,județul Constanța,organizează in data de 25.noiembrie.2025(ora 10,00 – proba scrisa) si 27.noiembrie.2025(ora 10,00-proba interviu), concursul de recrutare pentru urmatoarele funcții contractuale de execuție vacante pe durată nedeterminată:
1 post ingrijitor curățenie – Centru Comunitar Integrat
Condiţii generale: cele prevăzute de art.15 din H.G. nr. 1336 / 2022 cu modificările si completările de art.542 alin.1 si 2 in OUG nr.57/2019 cu modificările si completările ulterioare
Condiții specifice privind ocuparea postului:
1.Studii de specialitate : Studii generale
2. Vechimea in muncă necesară ocuparii postului: fară vechime
3.Disponibilitate privind programul de lucru
Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs care va conţine următoarele documente:
a)formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2;
b)copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c)copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d)copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;e)copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f)certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g)adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h)certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i)curriculum vitae, model comun european.
Actele vor fi prezentate si in original in vederea verificării conformitații copiilor cu acestea.
Bibliografie
1.LEGE nr. 307 din 12 iulie 2006 privind apărarea împotriva incendiilor – Republicare*)
2.ORDIN nr. 1761 din 3 septembrie 2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de curăţenie şi dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia
3.CODUL MUNCII din 24 ianuarie 2003 (Legea nr. 53 din 24 ianuarie 2003) – REPUBLICARE*)
4. ORDIN nr. 119 din 4 februarie 2014 pentru aprobarea Normelor de igienă şi sănătate publică privind mediul de viaţă al populaţiei
ANEXĂ:
NORME de igienă şi sănătate publică privind mediul de viaţă al populaţiei
5.LEGEA nr. 319 din 14 iulie 2006 a securităţii şi sănătăţii în muncă
Tematica:
1.Capitolul IV – din LEGEA nr. 307 din 12 iulie 2006 privind apărarea împotriva incendiilor – Republicare*)
2.CAPITOLUL II: Curăţarea si CAPITOLUL III: Dezinfecţia din ANEXA nr. 1:NORME TEHNICE privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private CONFORM ORDIN nr. 1761 din 3 septembrie 2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de curăţenie şi dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia.
3.De la art.247 la art.252 din CODUL MUNCII din 24 ianuarie 2003 (Legea nr. 53 din 24 ianuarie 2003) – REPUBLICARE*)
4.De la capitolul V art.36, 37 si capitolul VI din ANEXĂ:
NORME de igienă şi sănătate publică privind mediul de viaţă al populaţiei
conform ORDIN nr. 119 din 4 februarie 2014 pentru aprobarea Normelor de igienă şi sănătate publică privind mediul de viaţă al populaţiei
5.CAPITOLUL IV: Obligaţiile lucrătorilor din Legea nr. 319 din 14 iulie 2006 a securităţii şi sănătăţii în muncă,cu modificările si completările.
3.De la art.247 la art.252 din CODUL MUNCII din 24 ianuarie 2003 (Legea nr. 53 din 24 ianuarie 2003) – REPUBLICARE*)
4.De la capitolul V art.36, 37 si capitolul VI din ANEXĂ:
NORME de igienă şi sănătate publică privind mediul de viaţă al populaţiei
conform ORDIN nr. 119 din 4 februarie 2014 pentru aprobarea Normelor de igienă şi sănătate publică privind mediul de viaţă al populaţiei
5.CAPITOLUL IV: Obligaţiile lucrătorilor din Legea nr. 319 din 14 iulie 2006 a securităţii şi sănătăţii în muncă,cu modificările si completările.
Durata normala a timpului de lucru este de 8 ore/zi, 40 ore/ saptamina.
Concursul va avea loc la sediul Primariei comunei Lumina,din str.Mare nr.170.
Depunere dosare:
– perioada de depunere a dosarelor 04 noiembrie 2025 – 17 noiembrie 2025, ora 12,00.
-perioada selectie dosare concurs: in termen de maximum 2 zile lucratoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.
-perioada de contestație: in termen de cel mult 24 ore de la afisării rezultatului selecției dosarelor.
-perioada solutionare contestație la selecție :in termen de maximum 24 ore de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.
Relații suplimentare despre continuțul dosarului si a bibliografiei se pot obține:
-site-ul Primăriei : www.primaria-lumina.ro – Secțiunea Resurse Umane;
– de la sediul instituției – avizier sau la tel.0241/251828 (int.1001). Persoana de contact: Călin Doinița – Compartiment Resurse Umane.
DOCUMENTE ATAȘATE


